کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

                                   


از خداوند درخواست شهادت کن!..

اگر خداوند فرمود:

که لیاقت شهادت را نداری؛ بگو :

مگر آنچه را که تا بحال به من داده ای لیاقتش را داشته ام!

کدام نعمت تو را من لیاقت داشته ام که این یکی را داشته باشم؟! 

مگر تو تا بحال در بذل نعمت هایت به لیاقت من نگاه می کردی؟!..

این یکی را هم به باقی داده هایت ببخش...

.اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلکــــ...

نظرات  (۳)

سلام امشب ساعت 8ونیم راهیم انشالله...

حتما دعاگوتون هستم .....

شما اینهمه با من حرف زدین ونفهمیدین من هم جنس شمایم....

گفتم برا ابجیتون دعا کنید نه برای برادرتون....

پروفایلم نام ایمیلم با نام منه..

گفتم استادم از سادات هستن ونام ایشون شهاب الدینه...

بگذریم ابجی فکر کنم حالا مفهوم شد...

دعاگوی شما ونایب الزیاره شما خواهیم بود انشالله....

اللهم الرزقنا شهادت فی رکاب المهدی عج و فی سبیلک

اللهم عجل لولیک الفرج بحق المضطر

 

 

  • فاطمه {گل دختر}

  • چشم اگه لایق بودم
     شومابیشتردعا کن

  • سجاد عسکری
  • الهی آمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی