کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

سلام شهید محمد ..


کار ِ من شده فقط جاموندن از قافله ...


پس چرا منو دعوت نمیکنی ...


مگه تو نمیتونی دلشون رو راضی کنی  ؟؟!!


خب چیکار کنم ؟ 


دلم برات تنگ شده ...


آخه تو که میدونی من طاقت این همه دوری رو ندارم ...


تنها دلخوشیم بودن مامان و مزارته ...


که اونا رو هم ازم دریغ میکنی ...


خودت بگو من با این دل ِ آواره و در به در چه کنم ؟؟!!!


کجا ببرمش که آروم بگیره ...


کجا ببرمشش که تو رو داشته باشه ، مزارتو داشته باشه .... مامان رو داشته باشه ...


کجا میتونم ببرمش جز خونه ی خودت ....


هیچ جا دیگه آرومش نمیکنه محمد ...


کمکم کن شهیــــــــــد ...


دست ِ دلمو بگیــــــــر به حق ِ مادرت حضرت زهرا س


التماست میکنم ....


قول میدم ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی