کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

سلــــــــــام وبلاگـــــــــم


بعد از یکسال و چند ماه اومدم تا دوباره تنهایی هامو باهات پر کنم.


دلــم گرفته .

چشمام نم دار شده .


اینکه میگن :

دلتنگی مثــل آتش زیر خاکستـــر میمــونه راست گفتن.

فکر میکنی تموم شده ولی یدفعه همه وجودتو به آتش میکشه .


بغض راه گلومو بسته .

دلم میخواد هرچی زودتر برم راهیان نور ...

برم تو خاک های شلمچه و طلائیه خودمو پیدا کنم.


شهــــــــــــــــدا !


من تو این دنیا و تعلقاتش گــــــــم شدم ...


دستـــــــــمو بگیرید ...


داداش محمــــــــــــــدم چقدر این روزا به بودنت نیــــــــاز دارم ...

به محبت برادرانه ت خیلی محتاجم .. .


خیلی زیـــــــــــــــــاد ...


همیشه میگم کاشیه داداش بزرگتر داشتم ...


من فقط به راهیـــان دلبسته ام تا این عقده ها و دلتنگی ها رو خالی کنم ...


شهدا منتــــــــــــــظرم ...


یاحق.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی