کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

بی قراری که به سراغ ی دلم می اید نمیدانم سراغ چه کسی جز تو را بگیرم ؟!!

می ایم سراغ خودت ...


مینشینم روبرویت و زل میزنم به سجاده ام ...


چشمانم که پر از اشک میشود تو را حس میکنم که از اسمان به زمین امده ای ...


میدانم می ایی و کنارم مینشینی و به اشک هایم لبخند میزنی ...


هر کس به اشکهایم بخندد ، ناراحت میشوم ولی لبخد های تو شیرین است ...

لبخندهای تو غم هایم را میبرد ...


پس بخند به تمام اشک ها و بی قراری هایم ...


من تورا عاشقانه دوست دارم خــــــــــــدا ...


پس مرا در این عشق بسوزان ... بسوزان ... بسوزان ...




نظرات  (۱)

سلام، با اجازه این متن تونو کپی کردم

اگه راضی نیستید بگید تا حذفش کنم؟؟

پاسخ:
سلام
صاحبش راضیه ...
در پناه حق..

فقط میشه آدرس بذارید ما هم از مطالب شما استفاده کنیم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی