کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...



بسم الله ...

دلم طاقت نیاره شهید سلیمانی ...


دلم تنگ شده واسه خودم ...

واسه اون روزایی که دلتنگی هام از روی اخلاص بود...

واسه اون قدیماکه با تمام وجودم خدا رو حس میکردم...

امام زمان رو حس میکردم کنارم ...


اما حال و روز الانم خیلی خرابه ..

دلم سنگ ...

چشمه ی اشکم خشک...

خدا ازم ناراحت ...

شهدا ناراضی ...

بغضم جا خوش کرده ...

حالم خوب نیست ...

آقام امام رضا دیگه نمیخواد منو ..

امام زمانم انگار با من قهره ...

خدا انگار منو رها کرده ...



هر چی حس و احساس بد هست الان تو وجودم جمع شده ...

دعا کنید تمام این حس هایی که دارم دروغ باشه ...

دعا کنید.


یا زهرا .س.




نظرات  (۸)

  • شاهین محجوبی
  • بسم رب شاه نجف علیه السلام
    سلاااااااااااااااااام داداش گلم وبت عایه فک نمیکردم اینجوری باشه حتما بیشتر سر خواهم زد راستی جواب نظراتتو دادم برو بخون
    لینکتم میکنم حتما
    یا علی مدد
    سلام عزیزم وبتون عاااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
    وافعاخسته نباشی
    سلام گلم نیازبه مطلبهای جدیدتون دارم ابدیت کنید
    هرچندکه میدونم درس داریدولی ماانتظارداریم ازتون میخواستبن اینقدروبتون عالی نباشه
    سلام
    حال دل خواهر ما چطوره؟
    حال دلت آسمونی...
  • فاطمه {گل دختر}
  • سلام اجی
    یوووووووووهوووووووو
    امتحانام تموم شد
    بدوبیااپم
    خیلی زیبا بود.
  • فاطمه {گل دختر}
  • سلام اجی
    مرسی که سرزدی
     خوشحال شدم
    اره اجی خوب بود دعا کن 20شم
    التماس دعا
  • فاطمه {گل دختر}
  • محتاج دعاتم اجی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی