کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

بسم رب الحسین


سلام ارباب ِ بی کفن ..

ارباب چرا نمیخوای منو هنوز ؟

توفیق زیارت ِ شش گوشه رو هنوز ندارم ..

داداش حجتم چقدر در فراقت ضجه زد ، چقدر اشک ریخت که بالاخره اومدی سراغش ؟

داداش محمدم سوخت در فراقت ...


ارباب ، دلم جامونده تو گیر و دار دنیـــــا ...

کمکم کن آقا ...


دلم تنگـــــــه شش گوشته ...


دلم بغض داره ، درد داره ...

هییی ...




نظرات  (۳)

خیلی خیلی زیبا
  • فاطمه {گل دختر}
  • محتاج دعا
  • سمی محب شهدا
  • عالی
    آهای شهدا من با هیچ شهیدی نسبت خونی ندارم
    اما مدتهست که فک میکنم حس میکنم نسبت قلبی دارم نسبت قلبی من باش ما
    شهدا میدونید وقتی از آدمای این دنیا ناامید میشم وقتی آدما رو میبینم که رنگ شمارو ندارن با خودتون دردودل میکنم و دلم واقعا میگیره
    راستی
    میشه منم بگم دایی؟
    من روسیاهم اما عاشق شما عزیزانم عاشق پاکیتون
    شاید اگه بگم دایی دوس نداشته باشین
    اما میگم عزیزای من افتخارای من فداتون بشم
    الهی فدای مادراتون بشم من
    ای صلوات تقدیم به شما که تو قبلم خوب جا کردید
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام بر شهدای عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی