کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

کربلا رفتـــ ـن "خــــ ـو ن" میخواهد

به عشق شهدا و آنها که با خونشان راه کربلا را باز کردند ...

این روزها زیاد بهانه گیر شده ام...

زیاد غر میزنم...

زیاد گلایه ات را میکنم...

زیاد دوست دارم نق بزنم که چرا نیستی؟

خیلی ها به من خرده میگیرند که چرا اینقدر ازت گلایه میکنم

خودم هم نمیدونم...

اما میخوام باشی...

همیشه و هر لحظه..

داره یه اتفاقایی میفته که میترسم...

خیلی میترسم

راهنماییم کن شهید محمد


یاعلی

نظرات  (۲)

  • شاه نجف نهاوند
  • عالییییییییییییییییییییییییی
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    چفیه به روز است با "یک پیشنهاد..."

    التماس دعا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی